Shop Mobile More Submit  Join Login
The Good Doctor by GrannyandStu The Good Doctor by GrannyandStu
wants to know if you need DA HEALZ!
lol
the doctor is one of my fave onlie characters to use XD

doctor (c) Ubisoft
Add a Comment:
 
:iconblack-dragon167:
Black-Dragon167 Featured By Owner Jan 31, 2011
:iconmediccallplz:
:iconheavywutplz:
Reply
:icondarkwolf6969:
Darkwolf6969 Featured By Owner Jan 22, 2011
i must have laughed for at least ten minutes when i saw this! XD
Reply
:iconelliethesmuggler:
EllieTheSmuggler Featured By Owner Jan 16, 2011  Hobbyist Writer
Wassup doc?

Rebecca: That's racist.
Me:No, it's Bugs Bunny.
Reply
:iconcazgirl:
CazGirl Featured By Owner Jan 16, 2011
This made me LOL :XD: Good job!
Reply
:iconthegameartcritic:
TheGameArtCritic Featured By Owner Jan 16, 2011
The Doctor needs his own fan club.
Reply
:iconbramster123:
Bramster123 Featured By Owner Jan 16, 2011
doctor is also one of my fave online chars but i like the helllequin better
Reply
:iconaoi-beast:
Aoi-Beast Featured By Owner Jan 15, 2011
I need da healz.
Also this made my day.
You did an awesome job!
Reply
:icondrstick:
DrStick Featured By Owner Jan 15, 2011
Woooo I love the Doctor! :D I got the Jack In The Box of him just the other day. (I was so lucky to find it in Best Buy, I thought I would have to order it online.)

This is awesome LMFAO
Reply
:iconshinobicabbit:
ShinobiCabbit Featured By Owner Jan 15, 2011
the doctor is definitely one of my favs but i gotta say i luv luv luv my harlequin :)
Reply
:iconallaphaidole:
Allaphaidole Featured By Owner Jan 15, 2011  Student General Artist
yay for plague doctors!
Reply
:iconbrendal100:
brendal100 Featured By Owner Jan 15, 2011
DOCTOR!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Reply
:iconsuchiko-chan93:
Suchiko-Chan93 Featured By Owner Jan 15, 2011  Student General Artist
I needz them! I r pains plz D:
The doctor is amazing 8DD <3
Reply
:iconnumanuma306:
numanuma306 Featured By Owner Jan 15, 2011  Hobbyist General Artist
XDD
Reply
:icongamegal101:
GameGal101 Featured By Owner Jan 15, 2011
Do want healz.
Reply
:iconjurassic-park:
Jurassic-Park Featured By Owner Jan 15, 2011  Hobbyist Artist
I needz them! :la: Lol awesome ;3

My fave is the Smuggler and the Courtesan :dummy:
Reply
:iconinfinitefruit:
InfiniteFruit Featured By Owner Jan 15, 2011  Hobbyist General Artist
I needz them. =P
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 15, 2011
Image Size
1.2 MB
Resolution
1224×1470
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,772
Favourites
149 (who?)
Comments
16
Downloads
16
×